]]>

« Home | Percepção - I » | Trilhos de Sábado de manhã - I I » | Trilhos de Sábado de manhã - I » | Perspectivas » | A Flor e a Palavra » | Jardim » | Aspirações... » | Pretensões vãs... » | O homem e as gaivotas » | M.S. »

terça-feira, abril 19, 2005

Percepção - I I

Em continuação do que deixei aqui dito ontem e, narcisiticamente, vem a percepção de que também já consigo fazer os meus "bonitos" e de que já começo a poder "brincar" com as minhas "presas" donde advém um resultado que, esteticamente, me agrada.

Depois, há aquele brilhozito que os comentários que me vão deixando provoca e me faz sentir mesmo contente. Estou a "inchar" como o sapo da história, não é?

Sinceramente, estou vaidosa mas não queria rebentar de peneiras... Queria continuar a ser tão simples como anteriormente e continuar nesta procura linda da Beleza do real que me rodeia. É entusiasmante!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Getting back to what I published here yesterday I am narcissistically aware that I can already do something photographically worthwhile and that I'm already able to "play" with my "prays" thus achieving results I am aestethically proud of.

Beyond all that there's the little shimmer caused by the comments I've been getting and which make me very happy. I'm "swelling" like the frog in the story, aren't I ?

Honestly ... I'm proud of myself for all this but I'd like to remain as simple as before and carry on with this wonderful search of Beauty in my surrounding reality. It's a real thrill!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates