]]>

« Home | A Flor de um Sorriso num Momento sem Tempo » | Uma mão cheia de tudo, uma mão cheia de nada » | Quase em fim de semana... » | Medievalismos » | Mudam-se os tempos, mudam-se os hábitos! » | Relembrando... » | Descoberta » | Terapia virtual » | Só porque me apeteceu... » | Hoje egoisticamente... »

segunda-feira, fevereiro 28, 2005

Às vezes sinto-me assim...



Em jorros de Palavras sussurro Emoções que se desfazem em Gotas de Água que rebentam contra o Vento da Indiferença de quem não ouve o meu Grito e me deixa sossobrar na inclaridade turva da minha Angústia de Existir...À
s vezes!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In springs of Words I whisper Emotions which get into Water Drops bursting against the Wind of Indifference of those who can´t hear my Scream and who let me fall deep into the blurred darkness of my Existing Anguish... Sometimes!

(Consegui inserir música no blog mas pareceque só eu a psso ouvir! :(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I managed to put music in the blog but it seems it's only me to be able to hear it!... :( )Posted by Hello


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates