]]>

« Home | Dia de S. Patrício, padroeiro da Irlanda » | Hoje em cor de Paz » | Estive para "pendurar"as botas mas... » | ATÉ QUE ENFIM!!!! » | Qual guerreiro índio... » | Registo » | Narcisos "levam-me" sempre até lá » | » | Por agora farei assim... » | Fúrias... e os seus efeitos... »

sexta-feira, março 18, 2005

Fim de semana finalmente!

Não sei se por estar mesmo cansada ou por qualquer outra razão dei as boas vindas ao fim de semana que tardou a chegar.
Ao procurar uma imagem para o "post" de hoje, descobri esta ternura que não comento. Confesso que me serviu de alento pela Poesia e pela Beleza do momento.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I don't know if it was because I am tired or for any reason but I really welcomed this weekend which seemed so distant.
When I was looking for some picture for today's post, I found this cutie I won't say anything about. I confess this picture relieved my weariness for it shows a Poetic and Beautiful moment.


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates