]]>

« Home | Que » | Observando obliquamente... » | Bom Sábado! » | Tempo parado com reflexos assimétricos de partida... » | Um BOM Dia! » | Uma árvore e ... eu » | Adorei este texto. BOM DIA! » | Assimetrias brancas em "bebedeira de azul"*******... » | "Qui c'est triste Venise aux temps des amours morts" » | Horizonte urbano »

domingo, setembro 19, 2004

mil cores, mil flores, mil flores,mil cores


O meu MOMENTO deste Domingo foi, imagine-se, uma ida ao horto!
Havia sabido pouco antes de almoço que era preciso comprar uns sacos de terra, daquela própria para vasos. Que se iria ao horto onde há já muito tempo compramos as nossas plantas. Sim porque isto de viver numa cidade não tem nada a ver com a vida do campo, muito mais de perto com a Natureza!
Assim aconteceu.
Só que agora "viciada" nestas andanças de não deixar fugir aquilo que se me depara e, portanto, munida da minha "arma", deparei-me com um turbilhão de cores em autêntico desvario e num desfile de belezas pronto a deixar-se apanhar bastando para tal apenas um click!
Este é um exemplo do que consegui guardar.
Prometi que amanhã regressava com mais tempo.
****************************************************************
Today's MOMENT was unbelievably a visit to a plant shop!
I got to know a little before lunch time that we had run out of earth, the stuff needed for plant vases.
We'd be going then to the usual plant shop.
When we live in a city, we need those things as living in the city is far from living in the country where there's a much closer contact with nature.
And so we did.
Once I'm "addicted" to not allowing nice things to escape from me and as I usually carry my "weapon" along with me to "catch" everything that attracts my attention and I find unusual or pretty, I found right before my nose a sea of colours and a good bunch of beautiful models ready to "go" to the passerele to show off their wonders and willing to be caught by a single camera click.
This shot is just an example of what I managed to snap.
I promised I'd come tomorrow to stay a little longer. Posted by Hello


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates