]]>

« Home | Não há » | Para o Zé Gomes com Carinho! » | Festividade importada - Dia de S. Valentim » | Amizade faz doer » | Para este Sábado... » | Rituais citadinos » | Pedi a ajuda ao Poeta... » | Ingenuidade paisagística em cidade de contrastes » | Obrigada, Lique » | Em Terça Feira de Carnaval »

quarta-feira, fevereiro 16, 2005

Amores e Desamores


Bem-me-querem, Mal-me-querem.
Mal-me-querem
Bem-me querem.
Quem bem me quer eu bem quero
Quem mal me quer não se incomode.
Nesta questão do Bem-Querer
Eu quero BEM a quem Bem me Quer
Ignorando o Mal-querer
que pode vir de qualquer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
They love me, they love me not.
They love me not
They love me a lot.
I'm fond of love me do's
I can't love the love me not's.
love me do's don't get distressed
Love me nots you have no way to impress
I love the love me do's
Ignore the love me not's
They're to quickly forget
From me there's nothing they can get.
Posted by Hello


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates