]]>

« Home | Reflexão » | Um pouco de risco dá sal à Vida » | Imponência Campesina em Ambiência de Cidade » | Ele há dias!!!!! » | Dúvida » | Parece o quê?? » | Foi num repente... » | Esclarecendo... » | Conclusões » | Bom S.Martinho!! »

sábado, novembro 20, 2004

Timidez também nas flores??


Nas minhas observações diárias do que me rodeia, reparei que também as flores podem ter uma Beleza tímida!
Reparem bem e digam lá se não é verdade que as flores também podem apresentar características que, nas sua generalidade, se atribuem aos humanos!
*********************************************
In my daily observation of my surrounding world I noticed that flowers can also own a shy Beauty!
Have a close look at this pic and say whether it's true or not that flowers can also show features humans are usually said to have! Posted by Hello


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

|

The lunatic, the lover, and the poet

Are of imagination all compact

A Midsummer Night’s Dream. Act v. Sc. 1.

About me

on-line bar1.gif Blogwise - blog directory blog search directory Apdeites (apdeites) dreamcatcher-5b.jpg Click for Porto, Portugal Forecast vogel164.gif
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com Estou no Blog.com.pt Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.
Powered for Blogger
by Blogger Templates